Cordtela Kari Sukete

Am Dm sun titipno welas iki kanggo riko G hang sun simpen sun genggem lan C E sun sayangi. Lirik dan Chord Lagu Ketampel - Anggun Pramudita Berikut ini lirik dan chord lagu Tau Tatu dari Anggun Pramudita.


Chord Chord Ader Negro Kari Sukete Kunci Gitar Chord Lirik Lagu And Travelling Ezdizzy Xyz

D G A D A.

Cordtela kari sukete. Lagu ini dirilis pada 1 Mei 2020 melalui kanal YouTube BANYU RECORD. Mumete keno demam critane balas dendam. Ilang loro kari telu niate nggolek wedokan liyo jebule bojone melu melu.

Ader Negro Kari Sukete Chord Capo fret 5 Intro Am G Dm Am Dm C G Em Am Verse Am opo tah mageh ono prujuke Am A Dm ilange kembang ring pelataran F C sing ono hang weruh sopo hang muputi E ilange hang ono ring ati Am mulo getun ono ring mburi Am A Dm wes ono welas mageh nggoleti liyane F C kembang hang mekar wangi leleran E Am E serto ilang sun tangisi Chorus Am G mbaliko. Adang jadah diwadahi tampah kasinen ditambahi uyah. Intro Gm F C Am Dm Dm mulo getun ono ring mburi Dm D Gm wes ono welas mageh nggoleti liyane Bb F kembang hang mekar wangi leleran A Dm serto ilang sun tangisi.

Am Dm sing perduli alangan nong ngarep moto G hang sun sayang sing ono maning E mung riko. Sukete lemu ijo royo-royo pancen sepi lungguh dewekan ra ono pacar ra ono bojo. Intro Dm C G Em Am.

F Dm E Chorus. Intro Am F G E F Dm E. Intro Em Em B C G Mungkin aku patut membenci dia F B Karna mencintaimu Em B C G Jujur kukatakan aku tak rela F B Dia curi hatimu Chorus Am D G C Karna ku lebih dulu jadi kekasihmu F B Dan dengan sungguh mencintaimu Am D G C Ku tak ingin dirinya menggantikan aku F B Karna.

Bocah ayu pamite kuliah. Int Am F G Am hoowo. Kunci Gitar Suket Teki Trimo Ngalah - Didi Kempot.

D aku tak sing ngalah D A trimo mundur timbang loro ati Em A tak uyako wong kowe wis lali D A ora bakal bali. AmEmC B Em Em Opo aku kurang gati C Am Em Opo aku iki kurang sayang Am. Lirik dan Chord Lagu Sun Tulis - Ader Negro.

Video klip dari lagu berbahasa Jawa ini telah diunggah melalui kanal YouTube Ader Negro 07 pada 3 Juli 2020 lalu. Int Dm Bb C Dm hoowo. Gm latar garing latar garing F kari sukete kari sukete C Am Dm pungkase cerito.

Chord Gitar Iwan Fals - Koleksi Chord Gitar dari artis Iwan Fals Chord 1404094 Chord 16 juli 1996 Chord 19 oktober 1910 Chord 22 januari Chord Air mata Chord Aji Mumpung Tiada Tempat Bagimu Orang Jujur Chord Aku antarkan Chord Aku Bukan Pilihan Chord Aku bukan pilihan Chord Aku Bukan Pilihan Aku lelaki tak mungkin Menerimamu bila Chord Aku milikmu Chord Aku Milikmu Ost Kekasih. Kari sukete kari sukete G Em Am pungkase cerito. Am Dm sun titipno welas iki kanggo riko G hang sun simpen sun genggem lan C E sun sayangi.

Am Dm G C E Am Dm E. Am mulo getun ono ring mburi Am A Dm wes ono welas mageh nggoleti liyane F C kembang hang mekar wangi leleran E Am serto ilang sun tangisi. D paribasan awak urip kari balung G lilo tak lakoni D A jebule janjimu jebule sumpahmu D ra biso digugu.

Sayangnya lagu yang dibawakan oleh Ader Negro ini belum tersedia di platform musik digital. Lirik Lagu Kunci Gitar Chord Tere Aku Patut Membenci Dia.


Chord Kunci Gitar Kari Sukete Anggun Pramudita Tribun Jateng


Kari Sukete Ader Negro Cover Akustik Gitar Cord Lirik Youtube


Chord Kunci Gitar Kari Sukete Anggun Pramudita Tribun Jateng


Lirik Dan Chord Lagu Kari Sukete Dari Ader Negro Halaman All Kompas Com


Belum ada Komentar untuk "Cordtela Kari Sukete"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

banner